יום ראשון, 13 ביוני 2010

פינוק אישי להגר ו-Chunky Book מעופף...




Chunky Book או בשמו העברי- ספר שמן, הוא אוסף של עבודות יצירה שמראש הוגדרו מספר פרמטרים. הפעם הוגדר מראש גודל הדף (10X10 ס"מ) והנושא הכללי – ציפורים. כל משתתפת מכינה את אותו הדף בדיוק X מספר המשתתפות.


זאת היתה הפעם הראשונה שלי שהשתתפתי בהחלפת ספר שמן.

לקח לי די הרבה להגיע ל"אב טיפוס" הסופי (וגם אז שיניתי משהו תוך כדי תנועה)- החלטיות אצלי זה בעבודה... ביצירה אני מתלבטת עד אין קץ... החלק הכי 'קשה' אחרי בחירת העיצוב, היה להכין ב-ד-י-ו-ק אותו הדף X 16 פעמים.

אחרי הכנת האב טיפוס (אפשר לחשוב...) עבדתי בשיטת "פס ייצור"-

חתכתי את כל חתיכות הפלסטיק (חומר עקשן במיוחד שרב איתי לאורך כל העבודה...),
 חתכתי את הנייר המדוגם, הכנתי את כל הכלובים,

החתמתי את הציפורים והתחלתי להרכיב.

 והנה כל החבורה במלואה.. (אני הכנתי בטעות 17 במקום 16- ואח"כ גרמתי לכולם לחשוב שהם שכחו לקחת אחד... 'צטערת חברות....)

 נהניתי מכל רגע (כמעט) בהכנה... לא חשבתי שזה יהיה מתיש כל-כך אבל 'פסדר....

 יאללה.... מתי הספר הבא?
את הספר החלפנו במפגש של הקומונה צומת צבעים שהתקיימה ביום חמישי.
לקראת המפגש גם התבקשנו לפנק מישהי על פי בקשתה- הגרלתי באהבה את הגר המתוקה שביקשה שאכין לה 'משהו למשרד'...  ממש מקוה שהגר אהבה כמעט כמו שאני נהנית להכין.

אחרי הרבה אופציות וניסיונות (מעמד לעטים ומעמד לפתקי ממו) החלטתי על מסגרת מיוחדת לשולחן (הכוונה לא מהקנויות וכו'...) ותחתי לשתייה חמה.




ומדגמנים זוגיות ביחד-

20 תגובות:

yael yaniv אמר/ה...

הדף שלך ממש מיוחד ומאד אהבתי את הנפח שהוא יוצר - שלא לדבר על כיפוף גל הכלובים...

ואם הייתי מודעת לזה שהיא אחד אקסטרה כבר מזמן הייתי מעלימה לך אותו (אז מה אם לא השתתפתי בספר הזה?

חגית אמר/ה...

וואו, איזה עמוד מושקע ומהמם!!!!!

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

תודה רבה רבה על התגובות החמות.
יעל וחגית- מוחמאת מאוד מתשומת הלב שלכן.

אלינור

ליאת אמר/ה...

שתהיי בריאה..איזה עבודה השקעת בדף ועוד כפול 17... אין לי מילים...

Michal Shoval אמר/ה...

וואו!
העבודות מקסימות - וסחתיין על האחידות :)

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

ליאתוש- בהחלט... רק בריאות... :-)
מיכל- תודה רבה. אין ספק שלשמור על אחידות זה גם אתגר רציני בכל ההחלפה הזאת...

הגר עופרי אמר/ה...

איזה כיף לי !!!! תודה רבה רבה !!! המעמד לכוסות מקסים, אבל המסגרת... מהמממת.... !!!! איזה יופי !!! ולגבי העמוד... הוא משגע.. איזה משקיענית.. ראיתי את הכלוב על הדף וישר חשבתי לעצמי מי המטורפת להכין כל כך הרבה כלובים !!! ועוד 17... אין עלייך :-)

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

הגרוש- תודה ענקית! מעריכה שבאת "והרגעת" אותי.... תודה על הפידבקים הנעימים...

קשת זאבי אמר/ה...

הדף שלך מקסים! וכל הכבוד על כיפוף 17 כלובים!

Unknown אמר/ה...

הדף שלך היה הורס!
לכופף 17 כלובים, טוב את משוגעת את יודעת את זה כבר...
עמוד מדהים.. חבל שלא לקחתי את העמוד הספייר בעצמי..
והמסגרת והתחתית משגעים.. אהבתי את השילוב של הצבעים!
ושורה תחתונה.. היה כיף לראות אותך!!

tamari* אמר/ה...

מה שכיף, זה שקיבלתי דף כזה:]
כל כך הרבה השקעה!

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

קשת יקירתי- תודה רבה על המחמאה (והקטע.. שכיפוף הכלובים היה אח החלקים המהירים ביותר בכל ההכנה...)
ננה- את המצ'וגעUת קיבלתי ממך באהבה... וגם לי היה נהדר להיפגש!

Unknown אמר/ה...

הדף שהכנת כל כך מושקע ומקסים!
כל הכבוד על ההתמדה והמריבות עם הפלסטיק :) אנחנו הרווחנו

והמסגרת שהכנת להגר מקסימה. הצבע שצבעת אותה - מהמם!

אנונימי אמר/ה...

דף מהמם!!!! וההחלפה גם שווה במיוחד....
עדי

אנונימי אמר/ה...

יקירתי-
זה מקסים!
והמסגרת שהכנת, אפשר להוסיף לרשימה?...
(מתי תפרסמי רשומה על הפתעות בשבילי...)

אהבות,
דורית

טשופילה אמר/ה...

איזה יופי של דף ש מ ן. אהבתי מאוד. גם התחתית מיוחדת מאוד. ענת

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

תודה טשופילה שבאת לבקר אצלי....
אלישקה

מיקוש אמר/ה...

מקסים ביותר הדף שלך
בכלל יצא לנו ספר מהממם אני כל-כך שמחה שהצטרפתי.
גם לי זו היתה הפעם הראשונה.
וסוף סוף יכולה להגיב :-))

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

מיקוש- ברוכה המצליחה.....
אני איתך-
מה שתגידי אעשה...

יעל - קונדסונים אמר/ה...

לא מאמינה שכופפת את כל הכלובים האלה!!!
אבל מה האפקט היה מרשים ביותר (:

יעל